Bu sürümle birlikte oyundaki birçok sorun giderildi. Sorunsuz olarak oynayabilirsiniz.
club soccer director 2020 apk

Club Soccer Director 2020 Apk 1.0.81 Para Hileli İndir

Hemen İndir
Emirhan Tüm Yazılarını Gör

7980 Görüntülenme

  • 3.2
  • 17 ratings
17 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
35.3%5.9%0%17.6%41.2%
17 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
35.3%5.9%0%17.6%41.2%
5
7
4
3
3
0
2
1
1
6
  • Lisans Ücretsiz
  • Dil Türkçe
  • GeliştiriciGo Play Games Ltd
  • Android Sürümü Android 5.0+

Club Soccer Director 2020 Apk 1.0.81 Para Hileli İndir Go Play Games Ltd. tarafından geliştirilen ve Google Play’de ücretsiz olarak yayınlanan bir android futbol menajerlik oyunudur.

Takım  yönetimi üzerine kurulu futbol oyunlarını seven takipçilerim için paylaşma gereği duyduğum oyun, her sene yepyeni özelliklerle piyasaya çıkıyor. Oyunda, amacınız kontrolünü tamamen elinizde tuttuğunuz futbol takımınızı iyi bir biçimde yönetip, tüm kadroyla ilgilenmek ve arkaplanda çalışan teknik adamlara görevler vererek maç yapıp kazanmaya çalışmak.

Google Play’de henüz yeni yayınlanan oyunu binden fazla kişi indirmiş ve android 5.0 sonrası cihazlarda sorunsuz bir biçimde oynayabilirsiniz. Ayrıca yaklaşık 150 kişi tarafından değerlendirilen oyuna 3,6 gibi ortalamanın altında düşük puan verilmiştir. Bazı eksikleri olduğundan düşük puan verilen oyun, ilerleyen güncellemelerle daha iyi hale gelecektir.

Club Soccer Director 2021 APK v1.5.3 Mega Hileli

Club Soccer Director 2021 APK v1.5.3 Mega Hileli, Go Play Games Ltd tarafından geliştirilen ve Google Play Store’da henüz yeni çıkmış bir...

  • Kurulum

  • APK dosyasını indirin ve kurun.
  • Mod Bilgisi

  • Para Hilesi

İndirme Linkleri

Hemen İndir
    Benzer İçerikler
    • Yorumlar
    • Mehmet Arslan7 ay önce
    • Teşekkürler abi ne zamandır bekliyorum valla FTS20 modunu

    • Mehmet Arslan7 ay önce
    • FTS20 modu ne zaman gelir?

      • Emirhan7 ay önce
      • bakcam varsa güzel eklerim

    • Kayseri Erciyesspor7 ay önce
    • Yeni sürümü çıktı mı

    • Recep1 sene önce
    • Güncel ne zaman olur

      • Mücahit Ergül1 sene önce
      • Şuanda güncel. Yeni sürüm geldiğinde yorum yaparsanız kontrol ederiz.

        • Mesut9 ay önce
        • Club Soccer Director 2020 lütfen güncel e yin roset hilesi gelsin

    • Kerem1 sene önce
    • 1.0.7 sürüm gelmiş. Burda var mı

      • Mücahit Ergül1 sene önce
      • Henüz çıkmadı. Çıktığında ekleyeceğim.

    • Mert1 sene önce
    • 1.0.65 geldi güncelleyin lütfen

      • Mücahit Ergül1 sene önce
      • Güncelledim kardeşim. İyi oyunlar

    • Fifacı1 sene önce
    • Ben de her gün cıktı mı diye siteye giriyorum umarım hemen cıkar

    • Kayserili1 sene önce
    • Yatırım seçeneği neden kilitli

    • Ege1 sene önce
    • Abi FIFA 14 mod 2020 süper lig ne zaman gelecek

      • Emirhan1 sene önce
      • çıkmasını bekliyorum ben de.

    • İbrahim Can Yılmaz1 sene önce
    • Hile modu aktif olmuyor onu nasıl halledeceğiz ekstra hile dosyası mı indirmemiz gerekiyor

      • Emirhan1 sene önce
      • hile kendi kendine aktif oluyor zaten.

    • Mert1 sene önce
    • Telefon sürümü 9.1 ýüklenemedi diyo

      • Emirhan1 sene önce
      • cihaz uyumsuz

    • Ahmet1 sene önce
    • Güncel transferler felan var mı

      • Emirhan1 sene önce
      • incelemedim tüm takımları.

    • Ahmet1 sene önce
    • Rozeti gereksiz hale getirme şansımız varmı hala yüksek futbolcu alamıyoruz

    • Selcuk1 sene önce
    • Hocam 3 Dosyayida Yükledim Yüklenmedi Hatası Veriyor

      • Emirhan1 sene önce
      • cihaz uyumsuzdur hocam. yapabileceğim bir şey yok.

    • Talha1 sene önce
    • Uygulama yüklenmedi diyor Android sürümüm 9.0 telefon samsung galaxy a10

    • Sado1 sene önce
    • Cargo simulator 2019 türkiye Son a ürün para hilesi yaparmısın?

    • Selcuk1 sene önce
    • Hocam J6+ var uyumsuz olamaz uygulama yüklenmedi hatası veriyor herkeste

    • Ero1 sene önce
    • Samsung galaxy j7 prim2 ‘ye uyguluma yüklenmedi diyor cihaz uymusuz olamaz andorid 5.0 üsünde telefonun lütfen çözüm bulunuz

      • Emirhan1 sene önce
      • linkleri güncelledim. tekrar dener misin

      • Emirhan1 sene önce
      • cihaz uyumsuz

    • Ali1 sene önce
    • 1.0.21 güncellemesini indirdim dosyalarıma girdim ama yüklenmedi buna çözüm bulurmusunuz acil.

      • Emirhan1 sene önce
      • android cihazınız uyumsuz. bunun için ben çözüm bulamam üzgünüm.

    • Bender1 sene önce
    • Hocam yandex den indiryorum ac diyorum kuruluyor diyor sonrada kurulmadi diyor bunun sebebi nedir

      • Emirhan1 sene önce
      • cihaz uyumsuz

        • Bender1 sene önce
        • Nasil yani onceki csd yukledim oluyor amma bu olmuyor ve. Baska oyunlarda olmuyor

          • Emirhan1 sene önce
          • csd 2019 mu indirmiştin daha önce

    • Anıl1 sene önce
    • Abi csd 2020 yükledim yüklendi sonra dosyalarimdan uygulamayı yükle dedim yükleniyor yazısı cıktı iki üç saniye sonra uygulama yüklenmedi uyarısı aldım bunu üzerine başka bir link denedim ondada yüklendi yine aynı şeyi yaptım yine iki üç saniye geçti yine aynı hatayı verdi bunun sebebi nedir bana geri dönüş yapabilirmisiniz. sizi seviyorum

      • Yavuz Demir1 sene önce
      • Hafıza dolu yada cihaz uyumsuzdur

    • Ali1 sene önce
    • Hocam stadyum sikıntisi kalkti mi

    • Elcin ceferov1 sene önce
    • Selam rozet hileli yapa bilirmisiz yeni kulb oluşturunca oyuncular gelmiyor kluba rozet hilesi yaparsaniz sevinirim şimdiden teşekkurler

      • Emirhan1 sene önce
      • rozet hileli yapınca oyun hata veriyor. sonraki güncellemeleri bekleyin artık.

    • Muammer1 sene önce
    • Hocam rozet hilesi yaparmısınız?istediğimiz takımı yönetiyoruz ama oyuncular gelmiyorlar rozetten dolayı

      • Emirhan1 sene önce
      • rozet olmuyor maalesef

        • Muammer1 sene önce
        • Ee onu bulamazmısınız oyunun keyfi çıkmıyor

    • Mesut Özil1 sene önce
    • Abi oyun günceller misin

    • Omar1 sene önce
    • Hocam Stadyum Gelistirme Sorunu var midir acaba ? Baska bi siteden indirdim onda sorun varmis oyundan atiyomus o yuzden sordum

      • Emirhan1 sene önce
      • yok oyunda sıkıntı var. güncelleme için bakacağım hocam.

    • Zeox1 sene önce
    • Fifa 20 yi ne zaman eklicen betası çıktı

    • Eren1 sene önce
    • Hocam NBA 2K20 ne zaman çıkar bir bilginiz var mı?

    • Mehmet1 sene önce
    • Ben split apks ı indirdim başta mıuı detected yazıp İngilizce şeyler yazıyo sonra geliştirici seçeneklere yönlendiriyo orda ne yapacağımı bilmiyorum şimdiden teşekürler

    • Yıldıray1 sene önce
    • İyi geceler

    • Indirgo club fanı1 sene önce
    • Hocam ibis paint x premium eklermisiniz siteye rica etsem

    • Mustafa1 sene önce
    • Hocam Fizy Premium Apk

    • Unknown1 sene önce
    • Bu sene oyunu berbat etmisler hiç guzel degil :/

    • Hiko1 sene önce
    • Fut draft yeni sürüm

    • Koray1 sene önce
    • Hocam net tv apk vardı maçları izlemek için HD kalitesinde maç izliyorduk onun ayarında HD kalitede bir uygulama paylaşır mısın