FIFA 14 MOD FIFA 20 – Süper Lig + TFF 1.Lig Güncel Transferler, Formalar | Şubat 2020

Hemen İndir
Emirhan Tüm Yazılarını Gör

3565 Görüntülenme

  • 4.2
  • 31 ratings
31 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
16.1%3.2%3.2%3.2%74.2%
31 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
16.1%3.2%3.2%3.2%74.2%
5
23
4
1
3
1
2
1
1
5
  • Lisans Ücretsiz
  • Dil Türkçe
  • GeliştiriciFIFA 14 TR

Uzun zamandır hepiniz bekliyordunuz ve evet! Sonunda FIFA 14 Süper Lig + TFF 1.Lig Logo ve Forma Yaması Çıktı. FIFA 14 TR tarafından yapılan bu yama bu sene ki en iyi yama olmuş diyebilirim. Oyunda formalar ve transferler güncel bir şekilde yer almaktadır. Kurulum için videomuzu izleyiniz ve daha fazla FIFA 14 modları için FIFA 14 TR kanalına abone olmayı unutmayın.

Özellikleri:

•Süper Lig Full Lisanslı
•TFF 1.Lig Logo ve Minikitsler
•Güncel Kadrolar
•Yeni Texture’ler
•Güncel Transferler
•Süper Lig inme – çıkma
•Ziraat Türkiye Kupası
•Şampiyonlar Ligi
•Yeni Toplar
•Türk takım stadyumları
•Yeni reklam panoları

  • Kurulum

  • Video eklenecek.

İndirme Linkleri

Hemen İndir
    Benzer İçerikler
    • Yorumlar
    • Ali Aktaş5 ay önce
    • Ben oyunu yandex linkinden indirdim bi sorun olmaz diyimi?

    • Yusuf Çalımlı7 ay önce
    • Bir Günceleme gelicekmi 7 ay oldu artık gelsin lütfen

    • Yusuf7 ay önce
    • Hocam ne zaman güncelenecek 7 ay oldu artık gelsin yani

    • EBUBEKİR BAYIK8 ay önce
    • oyundaki müzik listesine veya müzik dosyasını nasıl ve nereden elde edebilirim

    • Omaink8 ay önce
    • Yorumum niye siliniyor

    • Omaink8 ay önce
    • Yeni sezona gecerken oyundan atiyor.Cozum var mi (Galaxy J6+)

    • Omainm8 ay önce
    • Trabzonspor olarak 1 sezon bitirdim yeni sezona gecmek istiyorum ama yukleme ekraninda oyundan atiyor.Yapabilecegim bir şey var mi (Samsung Galaxy J6+)

    • AirZON9 ay önce
    • Abi 4.2.2 sürümünde açılır mı

    • Emo9 ay önce
    • Abi yandeskten indirse çalışırmı

      • Emirhan9 ay önce
      • fark etmiyor hepsi aynı link

    • Serhat yılmaz10 ay önce
    • Ya abi oyun çok güzelde allah rızası için feneri süper lige atın lütfen

    • Yusuf10 ay önce
    • Abi ben telefonuma birşey olur diye korkuyorum 12 GB yerim var bişey olurmu telfonum general Mobile GM 8

    • Aydin sonmez10 ay önce
    • Para hilelimi abiiii

      • Emirhan10 ay önce
      • kaleci hileli

    • Jahren10 ay önce
    • Abi cok teşekkürler bizi dinleyip başka link koudugunuz için eski yama olduğu için koymassin die düsünmuştüm

      • Mücahit Ergül10 ay önce
      • Rica ederim kardeşim. Kırık linkleri ve tek link verilen paylaşımlara yorum atman yeterli 😀

    • Adsiz10 ay önce
    • Abi mega dan farklı bir link koyun lütfen

      • Mücahit Ergül10 ay önce
      • Ekledim kardeşim.

    • Mahmut1 sene önce
    • Menejer modun da Galatasaray ı aldım 1maç yapınca oyuncuların enerji si fuşl düşüyor niye

      • Kadir Karahan1 sene önce
      • Malesef o sorunun çözümü yok. Umarım diğer yamada düzeltilir.

    • Mehmet Onur ay1 sene önce
    • Fenerbahçe ve Alanyaspor kariyer modunda Yunan Ligi’nde gözüküyor ve Fenerbahçe alamıyorum düzeltilmesi

      • Kadir Karahan1 sene önce
      • Gelecek yamada düzeltilecek.

    • Fenerbahçe1 sene önce
    • Reis ppppsssss yeni yama atar misin teşekkürler

      • Kadir Karahan1 sene önce
      • Yakında gelecek dostum

    • Azat1 sene önce
    • Abi mega dan indirebilrmiyiz

      • Kadir Karahan1 sene önce
      • Evet

    • Cio_731 sene önce
    • Forma numarası değiştirme modu yokmu

      • Kadir Karahan1 sene önce
      • Yok malesef

    • Umut koç1 sene önce
    • Besiktas ve galatasaraydan baska kimsenin logosu ve firması yok

      • Kadir Karahan1 sene önce
      • Yanlış kurmuşsun dostum

    • Sivaslı Oğlan1 sene önce
    • Abi sivassporun formasının olması daha iyi olmuş oynarken bıktım usandım eski versiyonunda

    • Mehmet1 sene önce
    • Selamünaleyküm Öncelikle oyun çok güzel ama spiker daha güzel olur.

      • Kadir Karahan1 sene önce
      • Spiker indirilmiyor malesef

    • Ye1 sene önce
    • Hoca çalışır mı kariyer

      • Kadir Karahan1 sene önce
      • Çalışıyor. Oyundan atmalar cihaza göre değişir

    • Burak1 sene önce
    • Manyak olmuş bunun fenerbahçe olsun bidahikine

    • Burak1 sene önce
    • Manyak olmuş bunun fenerbahçe olsun diyerki sefere

    • SEDAT ASLAN1 sene önce
    • Hocam Oyun telefonda kaç GB yer kapliyor ?

      • Kadir Karahan1 sene önce
      • 1.9 GB