Fifa 2020 Apk Mod Fifa 14 – Güncel Transfer Yaması

Hemen İndir
Emirhan Tüm Yazılarını Gör

19791 Görüntülenme

  • 4.7
  • 9 ratings
9 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
0%0%11.1%11.1%77.8%
9 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
0%0%11.1%11.1%77.8%
5
7
4
1
3
1
2
0
1
0
  • Lisans Ücretsiz
  • Dil Türkçe
  • GeliştiriciindirGO.club

Fifa 2020 Apk Mod Fifa 14 – Güncel Transfer Yaması d4rm4sn r&g tarafından yapılan bir FIFA 14 modudur.
Modun indirme boyutu 1.44GB fakat oyunu kurunca 2GB’a kadar çıkabiliyor. Bu yüzden cihazınızda en az 3.5 GB boş yer açmalısınız.
Modun özellikleri hemen aşağıda

•Juventus, Manchester U, Liverpool, Inter v.s takımların 2020 formaları oyuna eklendi.
•5 Adet Yeni Top eklendi (Kırmızı UCL Topu)
•Ek Pakete Oyuncu Yüzleri Dahil Edildi.
•Menajer Modunda ki hatalar kısmen giderildi
•Turnuva Modu Çalışıyor (UCL Hariç)
•Milli Takımlar Güncellendi.
•Takımların Kadroları Güncellendi.
•Menu Değiştirildi.
•Menajer Modu Menusu değiştirildi.
•Attıgınız golleri yeniden izleme eklendi (replays)
•Skorbord değiştirildi
•Çimler değiştirildi.
•Oynanış Konsol FIFA’sına Benzetildi

Galatasaray Transferleri güncel. Falcao eklenmiş. Süper Lig’de hala hatalar var. Çok yakında Süper Lig + TFF 1.Lig Yaması gelecek.

  • Kurulum

  • Kurulum videodaki gibidir.

İndirme Linkleri

Hemen İndir
Benzer İçerikler
  • Yorumlar
  • Emin1 sene önce
  • hocam oyunların ilgili resimleri koyarsanız güzel olur

    • Emirhan1 sene önce
    • Emin şimdilik idare edin. İçerikleri şimdilik indirebilin diye ekliyorum. Zamanla düzelteceğim.

  • Kaan1 sene önce
  • Abi kurulum videosu varmı?bulamadımda

    • Emirhan1 sene önce
    • youtube a yaz çıkacaktır kaan

  • Mehmet1 sene önce
  • Oyun çok güzel

  • Efess1 sene önce
  • Türkçe nasıl yaparız? ??

    • Emirhan1 sene önce
    • türkçe sürümü yok maalesef bu oyunun.

  • Yusuf1 sene önce
  • Bütün oyuncuların yaşları 16 nasıl düzeltcez

  • Kenan1 sene önce
  • Fifa 15 sorunsuz sekilde paylasirmisin abi bazilari internet hatasi veriyor da o yuzden

  • Hyp1 sene önce
  • Ek dosyaları nasıl kurarız?

  • Ali Mert 9051 sene önce
  • Bütün oyuncuları n yaşı 16 düzelir mi

  • Faruk1 sene önce
  • Hocam transferler aşırı pahalı düzeltilebilir mi düzeltilebilirse de nasıl

  • Orhan1 sene önce
  • Hocam gelsin artık şu süper ligi yama

  • oguzhan1 sene önce
  • Hocam super lig yamasi ne zaman olur

    • Emirhan1 sene önce
    • bilmiyorum. Kadir, youtube kanalından bilgi verecektir.

  • Sahin10 ay önce
  • Abi sana zahmet Data dosyasinin sitesini düzenle indirmek isdiyorum olmuyo.

    • Mücahit Ergül10 ay önce
    • Silinmiş linki ama tekrar ekledim şimdi indirebilirsin.

  • Omer8 ay önce
  • Abi transfer sezonu cook kisia bide tanfer sezonu dedigin 2 sezondan olusur ama siz sadece ara transfer sezonunu yapmsisiniz bi o ara hem cook kisa bunu bide sezon basinda yapmaniz lazim insan yeni oyuncu almak istiyo 1 sezon oyun oynuyor transfer sezonu acilsin diye transfer sezonu 2 donemde olusur bir sezon basinda olur bide ocak transfer yani ara tranfer sezonu olur bu cok buyuk bir hata lutfen dikkat edin herkes bu durumdan muzdarip saygilarimla…

    • Mücahit Ergül8 ay önce
    • Yamaları biz yapmıyoruz kardeşim. Youtube üzerinde yapan kişiler bizlere atıyor bizde paylaşıyoruz. Sitedeki futbol oyunlarında bu yüzden bize değil yapan kişilere yazmanız daha yararlı olur.

  • Yasin8 ay önce
  • Hayırlı günler usta oyundan atmaya başladı sebebi nedir.

    • Mücahit Ergül8 ay önce
    • Oyun modlu olduğu böyle sorunlar olabilir. Son yaptığın şeyi hatırlıyorsan mod yapımcısına yaz. Belki o bilir nereden kaynaklandığını.

  • Enes6 ay önce
  • Abi sana zahmet data dosyasının sitesini düzenle indirmek istiyorum ama olmyo

    • Mücahit Ergül6 ay önce
    • Tekrar yükledim. Yeniden dene.