FTS 2020 Süper Lig + TFF 1,2,3. Lig Yaması – Güncel Transferler, Formalar

Hemen İndir
  • 4.6
  • 23 ratings
23 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
4.3%0%8.7%8.7%78.3%
23 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
4.3%0%8.7%8.7%78.3%
5
18
4
2
3
2
2
0
1
1
  • Lisans Ücretsiz
  • Dil %90 Türkçe
  • GeliştiriciFour Squars Game, Özcan Bal

FTS 2020 Süper Lig + TFF 1,2,3. Lig Yaması Four Squars Game adlı YouTube kanalı tarafından yapılan bir FTS 2020 yamasıdır. Yamada Süper Lig ve TFF 1,2,3. Lig güncel bir şekilde yer almaktadır. Azerbaycan ligide oyunda yer alıyor. Oyunun toplam boyutu 330 MB. Kurulum ve oynanış için videomuzu izleyebilirsiniz.

  • Kurulum

  • Videoyu izleyiniz
  • Mod Bilgisi

  • Para Hilesi

İndirme Linkleri

Hemen İndir
    Benzer İçerikler
    • Yorumlar
    • Ego11 ay önce
    • Abi adını küfürlü koyan var telif hakkınız var

    • İbrahim1 sene önce
    • Abi bunun adı bi tuhaf manyak bu adam

    • Oruspu cocugu1 sene önce
    • Oyunun keyfini çıkarın

    • İbrahim1 sene önce
    • Abi fts tlp gibi oyunlardan göndersenize abi bide bu gibi oyunlar geliştikçe MB leri yükseliyor mu iyi oyunlar

    • İbrahim1 sene önce
    • Ellerinize sağlık müthiş

    • Azeri1 sene önce
    • Süper ligi Premier ligin yerine yapmışlar diye premier ligde takımların 2 si yok bence büyük bir hata
      Ama oyunun grafikleri efsane ellerinize sağlık

    • Selcuk1 sene önce
    • Oyunu indiriyorum kuruyorum oyuna girerken hata veriyor bağlantı yok indirme tamamlanamadı diyor

      • Kadir Karahan1 sene önce
      • OBB Dosyasını kurmamışsın

    • Kral1 sene önce
    • Eyvallah anladim kardeşim çok sağol kolay gelsin

    • Kral1 sene önce
    • Yapa bilsey dim sana söylemezdim atardım zaten sayfanızı hep takip ediyorum yardımcı olursanız sevinirim

      • Mücahit Ergül1 sene önce
      • Modu yapan ben değilim kardeşim. Modcular yapıyor bize atıyor bizde size ulaştırıyoruz. Modu yapan kişileri de yazılarda yazıyoruz onlara da youtube kanalları üzerinden ulaşabilirsin.

    • Kral1 sene önce
    • O kadar da yazdık bi pes 2020 pppss atmadınız gitti

      • Mücahit Ergül1 sene önce
      • Sen yap gönder ben atayım kardeşim.