28.06.2020 tarihinde çıkan beta (erken erişim) sürümüdür. Beta sürümüdür. En son çıkan yenilikleri içerir.
minecraft-beta

Minecraft Apk 1.16.2.54 Beta İndir – Xbox Girişli

Hemen İndir
Emirhan Tüm Yazılarını Gör

11254 Görüntülenme

  • 3.8
  • 12 ratings
12 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
25%0%0%16.7%58.3%
12 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
25%0%0%16.7%58.3%
5
7
4
2
3
0
2
0
1
3
  • Lisans Ücretli
  • Dil Türkçe
  • GeliştiriciMinecraft
  • Android Sürümü Android 4.1+

Minecraft Apk 1.16.2.54 Beta İndir – Xbox Girişli hayatta kalma ve inşaat yapma üzerine kurulu bir oyundur. MOJANG isimli şirket tarafından yapılmıştır. İlk olarak bilgisayar sürümü çıkan oyunun en temel özelliği grafiksel anlamda özgün olması. Tamamen piksel bir açık dünyadan oluşan oyunda amacımız hayatta kalmamızı sağlayacak materyalleri toplamak ve kendimize bir yuva kurmak.

Minecraft‘da son zamanlarda xbox girişi yapılamıyor. Aşağıda realm girişini nasıl yapacağınızı anlatan bir kurulum mevcut. Beta sürümle birlikte birçok yeniliğe erkenden ulaşabilirsiniz.

Beta Sürümdeki yeniliklere gelecek olursak; Potion of Slow Falling yani yavaş düşme iksiri ve Phantom Membrane yani fantom zarı diye iki adet yeni özellik gelmiştir.

Minecraft Beta Sürüm, Google Play’de 10 milyondan fazla kullanıcı tarafından indirilmiş olup android 4.2 ve üzeri tüm cihazlarda sorunsuz çalışabilmektedir. Google Play’de 4,5 puan alan oyunda son zamanlarda lisans sorunu alan arkadaşlar varmış. Çözüm olarak oyunu uçak modunda açıp daha sonra wifi açmalarını öneriyorum. Oyun tamamen Türkçe olup Google Playde ücretli olarak sunulmaktadır. Android platformunda en çok oynanan oyundur diyebilirim. Oyuna daha yeni başlıyorsanız ücretsiz olarak aşağıdan indirip deneyebilirsiniz.

Minecraft  Eski Sürümler

Minecraft v1.14.1.2

Son sürümün alternatif linkleri sayfanın en altındadır.

Minecraft v1.14.0.51

Minecraft v1.14.0.50

Minecraft v1.14.0.4

Minecraft v1.13.0.9
Minecraft v1.13.0.6
Minecraft v1.13.0.5
Minecraft v1.13.0.4
Minecraft v1.12.0.10
Minecraft v1.12.0.9
Minecraft v1.12.0.6
Minecraft v1.12.0.4
Minecraft v1.12.0.3
Minecraft v1.12.0.2
Minecraft v1.11.0.10
Minecraft v1.11.0.7
Minecraft v1.11.0.5
Minecraft v1.9.0.15
Minecraft v1.9.0.5
Minecraft v1.9.0.3
Minecraft v1.9.0.2
Minecraft v1.9.0.0
Minecraft v1.8.0.14
Minecraft v1.8.0.13
Minecraft v1.8.0.11
Minecraft v1.8.0.10
Minecraft v1.8.0.8
Minecraft v1.7.0.9
Minecraft v1.2.10.2

  • Kurulum

  • Apk dosyasını indirin ve kurun.
  • Mod Bilgisi

  • Xbox Girişi Aktif
    Beta Sürüm
İndirme Linkleri Hemen İndir
    Benzer İçerikler
    • Yorumlar
    • Bertug Avan1 sene önce
    • Abi Age of civizilations 2 için apk yaparmısın

      • Emirhan1 sene önce
      • not aldım bakacağım hocam. ama söz veremem.

    • Yuşa1 sene önce
    • Abi cloud indiriyordum %64e geldi dosya yok dedi ne yapabilirim

      • Emirhan1 sene önce
      • diğer linki dene.

    • Taylan Uğur HD1 sene önce
    • Admin Minecraft PE 1.13.0.2 sürümü siteye ne zaman gelecek…

      • Enes1 sene önce
      • Güncellendi.

    • Salimcan1 sene önce
    • Abi siz bu apk yı nasıl yapıyorsunuz lütfen cevap verir misin

    • Caner1 sene önce
    • İndirim ama oyunda kasma sorunu var bu sorunla karşılaşan var mi

    • Salimcan1 sene önce
    • Hocam bu minecraft ios a nasıl indirbilirim lütfen cevap verir misin???

    • Furksn1 sene önce
    • Ne yaparsam aynı siteye gidiyor yardımcı olablirmisiniz

      • Emirhan1 sene önce
      • nasıl indirilir butonu var yukarıda. orası yardımcı olabilir belki 🙂

    • miray1 sene önce
    • miniciraft nasil acilir

    • miray1 sene önce
    • minicirafta nasil esya modu yuklenir

    • Requiem 441 sene önce
    • Hocam oyundan çıkıp tekrar giriş yaptığımda dokunmalı algılamıyor düzeltebilirsen sevinirim

      • Emirhan1 sene önce
      • cihazdan kaynaklı olabilir. sonraki güncellemede düzelecektir. beta sürüm bu sonuçta 🙂

    • Requiem 441 sene önce
    • Hocam tahminen ne zaman gelir bayrama kadar düzeltebilirsen iyi olur

    • Caner1 sene önce
    • Hocam oyun yüklenmiyor

    • Hakan1 sene önce
    • Oyundaki laglar ve donmalar nasıl düzeltilir

      • Emirhan1 sene önce
      • cihazdan kaynaklıdır.

        • Kaan9 ay önce
        • Ben proqram indirdim kasma sorunu gitti rahatca oynaya biliyorum teşekkür ederim Emirhan abi

    • Ahmet11 ay önce
    • Kardeşim ellerine sağlık lisanslı minecraft ararken rastgele siteme girdim ve indirdim gerçektende işe yaradı çok saol takipçinim bundan sonra

    • MeylisPro9 ay önce
    • Abi mcpe 1.13.0.34 xbox girisli varmi ?

      • Mücahit Ergül9 ay önce
      • Ne yazık ki. Olan sürümler sayfada yer alıyor.

    • Gamers9 ay önce
    • Güncelle lütfen 1.14.0.50 cıkmış

      • Mücahit Ergül9 ay önce
      • Emredersiniz komutanım güncelledim. İyi eğlenceler

        • Gamers9 ay önce
        • Çok teşekkürler

    • Ahmet9 ay önce
    • Reis yeni sürüm çıkmış bakabilirmisin

      • Mücahit Ergül9 ay önce
      • Ekledim kardeşim.

    • Ahmetcan3 ay önce
    • 1.14.60 sürümü varsa yükleyebilir misiniz xboxda crossplay oynamak için lazım 🙂

    • Nyaruko3 ay önce
    • Yeni sürüm çıkmış

    • Emre2 ay önce
    • Abi bu siteden APK indirsem ücretli gelir mi?

      • Mücahit Ergül2 ay önce
      • Bizdeki tüm içerikler ücretsizdir. Ücretleri reklamlara tıklarsan kesiyor. Oda onlardan hizmet aldığınız için. Bizimle ilgili bir durum yok.

    • Oğulcan2 ay önce
    • Bunda sunuculara girebiliyormuyuz ?

      • Emirhan2 ay önce
      • Beta sürümde sunucular biraz geç açılabiliyor. Test aşamasında olduğu için sürekli açık değil. Full Sürümü kullanmanı öneririm.

    • Elo1 ay önce
    • Lords mobile taş hilesi gelebilir mi

    • Hdnendnmed1 ay önce
    • Online sunuculara giriliyormu

    • Harun1 ay önce
    • Abi XProfile premium yaparmısın? Lütfen hocam bi bakıverseniz…

    • Ali1 ay önce
    • Xbox girişli yani arkadaşlarımızla oynayabiliyor muyuz