9 Nisan 2021 tarihinde çıkan Google Play final sürümüdür. Beta sürümünü de sitemizde bulabilirsiniz.
Minecraft

Minecraft APK 1.16.220.02 Final İndir – NİSAN 2021

Hemen İndir
Emirhan Tüm Yazılarını Gör

16782 Görüntülenme

  • 4
  • 30 ratings
30 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
10%10%10%10%60%
30 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
10%10%10%10%60%
5
18
4
3
3
3
2
3
1
3
  • Lisans Ücretli
  • Dil Türkçe
  • GeliştiriciMojang
  • Android Sürümü Android

Minecraft APK 1.16.220.02 Final İndir – NİSAN 2021 veya mobil cihazlar üzerinde bilinen diğer adıyla Minecraft Pocket Edition APK uzun süredir hem gençlerin hem de yetişkinlerin oynamayı sevdikleri oyunlar arasında yer alıyor. Özellikle Android için hazırlanan mobil sürümünün piyasaya çıkmasıyla birlikte yanımızda her yere götürebildiğimiz Minecraft, sahip olduğu çok geniş dünya ve sınırsız özgürlük sayesinde oynaması eğlenceli oyunlardan birisi.

Bir yandan Minecraft’ın geniş dünyasında madenler ararken ve bu madenlerle yeni eşyalar, binalar yapmaya çalışırken, bir yandan da yaratıklarla mücadele edecek ve bir sonraki geceyi geçirebilmenin yollarını arayacaksınız. Tüm gerekli materyalleri elde ettikten sonra ise Ender Dragon ile büyük mücadeleniz başlayacaktır.

Minecraft dünyasında yer alan düşmanlar yani moblar sizin bir açığınızı bulmak için her gece dışarıya çıkıyorlar ve hem yakın mesafeden hem de uzaktan büyük bir tehdit oluşturuyorlar. Yaratıklarla mücadele ederken ilk yapmanız gereken silah ve zırhlarınızı giymeyi unutmamak. Böylece etkili bir şekilde yaratıkları vurabilir, onların üzerinden çıkan malzemeleri de üretimlerinizde kullanabilirsiniz.

Minecraft APK Final ‘da son zamanlarda xbox girişi yapılamıyor. Aşağıda realm girişini nasıl yapacağınızı anlatan bir kurulum mevcut. Beta sürümle birlikte birçok yeniliğe erkenden ulaşabilirsiniz.Beta Sürümdeki yeniliklere gelecek olursak; Potion of Slow Falling yani yavaş düşme iksiri ve Phantom Membrane yani fantom zarı diye iki adet yeni özellik gelmiştir.

minecraft-xbox-apk

Tamamen “özel olmayan” bir deneyim sunan açık dünya oyunları

Aslında, diğer birçok oyun için, kahramanlarının her zaman özel bir görevi vardır. Asil bir sebep için savaşırlar ya da belli bir sefil duyguya kapılırlar. Ancak Minecraft Final APK öyle değil. Kendinizi geniş bir dünyada yalnız yaşarken buluyorsunuz. Tek görev hayatta kalman gerektiğidir. Bu basitlik nedeniyle, bu oyun mevcut popüler oyunların en eşsizidir.

Oyundaki dünya son derece arkadaş canlısı ve basit. Çevrenizdeki her şeyi keşfederken tehlikeli bir şeyle karşılaşmaktan korkmazsınız. Her yere gidebilir, her şeyi yapabilir, kendine iyi hissettiğin sürece nasıl yaşayabilirsin. Ancak gece düştüğünde sizi tehlikeye atan bir şey ortaya çıkacaktır. Gece olduğunda, herhangi bir yere gitmek yerine evde kalmak en iyisidir.

minecraft-xbox-apk

Rahat, öğrenmesi kolay, her gün keşfedilecek birçok yeni şey var

Oyundaki karakterleri kontrol etmek için sadece dokunarak hareket etmeniz yeterli. Bu da Minecraft’ın oynanışını çok fazla etkilemez. Gerçekten önemsemeniz gereken şey, karakterinizin bir sonraki adımda ne yapması gerektiğidir. İlk olarak, oyuncuların sabit miktarda yiyecek aramaları gerekir. Ormana gidip kendinize çilek ve mantar gibi yabani meyveler bulabilirsiniz. Bu dünyada var olmaya devam etmeniz için size biraz güç verecekler. Daha sonra gerekli tüm donanıma sahip olduğunuzda vücudunuzu daha fazla protein ile şarj etmek için avlanmak mümkündür.

Birkaç gün yetecek kadar yiyeceğe sahip olduğunuzda, evi inşa etmek için kullanılan malzemelerden hemen yararlanın. Bu, sahip olmanız gereken en önemli şeylerden biridir. Eviniz en güvenli yerdir. Evinizde size zarar verebilecek hiçbir şey yok. Bu nedenle, her şeyi saklamanız için burası mükemmel bir yer. Her şeyden önce, kendine güzel bir demirci yapmalısın. Daha sonra kullanacağınız eşyalar bu demirci atölyesinde yapılır.

Bütün dünya bloklardan oluşuyor

Bilmiyorsanız, Minecraft APK büyük bir dünyadır ancak bloklardan oluşur. Etkileşimde bulunabileceğiniz ve kullanabileceğiniz her şeyin bir parçasıdır. Ağaç, zemin, giysiler… ve tüm dünya bloklarla düzenlenmiştir. Onları gerçek dünyamızın sahip olduğu hücreler olarak da hayal edebilirsiniz.

Madencilik yaptıktan sonra, envanterinizde bulunabilir ve saklanabilir. Çıkarma işlemi sırasında sırt çantasının tutabileceği sınıra dikkat etmelisiniz. Başka bir şey stoklayamıyorsanız, evinize götürün ve oraya koyun. Bir şeyleri saklamadan önce kendine bir sandık yapmalısın. Gizem yavaş yavaş ortaya çıkacak ve her şeyi keşfetmek ve anlamak için yeterli sabrınız olmalı. Tıpkı gerçek dünyada yaşadığınızda olduğu gibi, kimse size herhangi bir görevde rehberlik etmez.

minecraft-xbox-apk

Ekipman üretimi

Örneğin, bir sopa yapmak istiyorsanız, birkaç tahta çubuk bulmanız gerekir. Düz bir çizgide düzenleyin ve demirhanenizin üzerine geçin. Diğer oyunlardan farklı olarak, bu oyunun gelişimi gerçek dünyayla tamamen aynı sırayı izleyecektir. İyi bir yay istiyorsanız, tahta çubukları aramanız, örümcekleri öldürüp ipleri örmeniz ve ipleri örmeniz ve ardından bunları birlikte yapmanız gerekir. Ve çalışma yeteneğinize bağlı olarak, öğeler nasıl oluşturulacak.

Ne kadar geç olursa, oyun o kadar çekici olur. Zombiler, canavarlar, canavarlar gibi korkunç şeylerle karşılaşacaksınız, hatta Dragon, Phoenix, Unicorn gibi efsanevi yaratıklarla karşılaşacaksınız … maceranız boyunca sizi güvende tutacak yeni ekipmanlar tasarlayacak yeni öğeler. Formüller giderek daha karmaşık hale gelecek. İyi bir oyuncu için, maceraları için ihtiyaç duyduklarını yapmak için neredeyse tüm tarifleri hatırlayacaklar.

Yeni güncellemeler, yeni dünyalar, bitmeyen maceralar

Minecraft APK ‘taki dünya sonsuzdur, son nokta yoktur (aslında vardır ama o kadar geniştir ki, her şeyi kısa sürede bulmanız çok zordur). Birincisi, mağaraları keşfederek yeni dünyaların açılabileceğidir. Yeraltı kazabilir ve mağaralar bulabilirsiniz. Bu gizemli yerler, portalları sayesinde başka dünyalara yol açma potansiyeline sahiptir. Dediğim gibi Ejderhalar dışında efsanevi yaratıklarla karşılaşabilirsiniz. Onunla savaşmak veya kaçmak kararınıza bağlıdır.

Gidebileceğiniz en son dünya Nether. Burası pek çok canavar türü ile cehennem gibi tasarlanmış bir korku yeri. Burada ruh ve ceset orduları bile var. Antik parçalar (elmas ekipmanınızın bir kez daha yükseltilmesine izin veren), Bazalt, Helenit cevherleri ve altın kaplama siyah taşlar vb. Burada bulabileceğiniz malzemelerdir. Daha önce hiç bilmediğiniz veya denemediğiniz güçler içerirler.

Bu aynı zamanda daha güçlü eşyalar almanıza izin veren yeni işçiliği tariflerine yol açar. Mıknatıslı pusulalar (bir mıknatıs bloğunun yerini gösterir), Müzik diski “Domuz Adımı”, Mutant mantarları,… rakibinizle savaşta sizi desteklemek için birçok etkiye sahiptir.

Grafik seviyesi büyük ölçüde artırıldı

Minecraft, bu son güncellemede, oyuncuların grafik seviyesini daha da yükseltmelerine olanak tanıyor. Yeterince güçlü bir cihazınız varsa, tamamen keyfini çıkarabilirsiniz. Ek olarak, karakterin hareketleri de yükseltildi. Şu anda karakteriniz el sallamak, tokalaşmak, selamlamak gibi detaylı jestler yapabiliyor… Duyguları gösteren bu jestler sadece teste tabi tutuldu. Daha iyi bir deneyim yaşayabilmeniz için aşağıdaki güncellemeler onları geliştirmeye devam edecek.

Minecraft Beta Sürüm, Google Play’de 10 milyondan fazla kullanıcı tarafından indirilmiş olup android 4.2 ve üzeri tüm cihazlarda sorunsuz çalışabilmektedir. Google Play’de 4,5 puan alan oyunda son zamanlarda lisans sorunu alan arkadaşlar varmış. Çözüm olarak oyunu uçak modunda açıp daha sonra wifi açmalarını öneriyorum. Oyun tamamen Türkçe olup Google Playde ücretli olarak sunulmaktadır. Android platformunda en çok oynanan oyundur diyebilirim. Oyuna daha yeni başlıyorsanız ücretsiz olarak aşağıdan indirip deneyebilirsiniz.

  • Kurulum

  • APK indirin ve kurun.
  • Mod Bilgisi

  • Xbox Girişi Aktif
    Final Sürüm
    Menü Mod
    Karakter Düzenleyici Aktif
    Microsoft Hesap Girişi Yapılabilir
    Lisans Kaldırıldı

İndirme Linkleri

Hemen İndir
Benzer İçerikler
  • Yorumlar
  • MUHAMMET ALI3 hafta önce
  • Abi bu final ne alaka 1.17 mi gelişen?

    • Emirhan3 hafta önce
    • final sürüm google play sürümü

  • Ahmet güneş3 ay önce
  • Süpersiniz sizi çok seviyorumm güzel oyunlar yapıyorsunuz

  • Rıdvan6 ay önce
  • Abi olmuyor inmiyor napıcam

  • Nihat6 ay önce
  • Sevgili yöneticiler güzel iş yapıyorsunuz ama bir sorun var.
    En üste 25 Nisan 2020(1.16.40. 02) çıkan play store sürümüdür yazıyor ama googl play storede 1.16.40.02 sürümü 3 Eylül 2020de çıkmış 25 Nisanda 3 Eylüldeki güncellemeyi nerden biliyorsunuz?

    3 Eylül 2020 çıkan sürümün paylaşılmasını istiyorum.

  • furkan7 ay önce
  • reis cok geride kalmis surumler 100.56 falan cikti ya

  • Ajndmsms7 ay önce
  • Xbox girişi yapmak isteyince oyundan atıyor düzeltin

  • Bumbum7 ay önce
  • Abi su 1.14.0.54 surumunu geri getirin oyunu arkadasimla oynamak istiyorum ve o surumu kaldirdiniz lutfennnn
    geri GETIRIN

  • Ferhat8 ay önce
  • Cöküyor mu

  • Yusuf Ediş9 ay önce
  • Abi 1.16.1.02 sürümü çıktı eklermisin ben yusuf ediş

  • Lucifer10 ay önce
  • Yorumlarım siliniyor galiba bakınva yoklar (last of survival 15days)

    • Emirhan10 ay önce
    • hmm silmiyoruz.

  • Counter-strike 1.610 ay önce
  • Merhaba sitenizden artık Cs 1.6 indirilmiyor yardım ederseniz sevinirim.

  • Kağan10 ay önce
  • pc için blue stacks ile olur mu

    • Emirhan10 ay önce
    • test edilmedi

  • Mehmet Efe Sülü10 ay önce
  • Bunun benim paylaştığım dosya olma şansı nedir bende media fire dan mcpe 1.14.60.5 paylaşmıştım

  • Muhammet10 ay önce
  • Serverlara giremiyorum yakında gelecek yazıyor

    • Emirhan10 ay önce
    • beta sürümlerde olağan bir durum. full sürümü kullanın.

  • Can10 ay önce
  • Abi bu beta ama full sürüm yazıyor

  • Kaan10 ay önce
  • Dead cells Android’e çıktı siteye koyabilir misiniz

  • Kaan11 ay önce
  • Abi ben bazı arkadaşlarıma katılabiliyorum fakat bazılarına katılamıyor hata veriyor

  • NeX12 ay önce
  • Xbox girişlimi ?

  • Buğra12 ay önce
  • Simcity Buildit para ve altın hileli gelsin abi lütfen güncel sürüm

    • Emirhan10 ay önce
    • simcity sorunlu üzgünüm

  • Abdülkerim1 sene önce
  • Abi bu apk de oturum açılabiliyormu? (Realma filan girmek için)

  • Orhan1 sene önce
  • Abi bana bu sürümün beta olmayanını verirmisin

  • Ayhan1 sene önce
  • Abi multiplayer girinci telefonu kapanıyor ne yapmalıyım (arkadaşımla aynı wi-fi den oynuyoruz)

    • Mücahit Ergül1 sene önce
    • Telefonun kapanmasının oyunla ilgisi pek anlayamadım kardeşim.

  • Enes1 sene önce
  • Abi bana 1.13 oturum açılanından bi lin versen beta olmasın ama

    • Mücahit Ergül1 sene önce
    • 1.13.1 sürüm LİNK. Beta değil.

  • Furkan1 sene önce
  • Abi bende bazen atıyor sorunu nasıl çözücem

    • Mücahit Ergül1 sene önce
    • Yeni sürümü beklemen gerekiyor. Yeni eklenene özellikler her cihazda sağlam çalışmıyor bu oyunda. Bu yüzden her sürümden önce beta aşaması yapıyorlar.

  • Baran1 sene önce
  • Abi apk indiremiyorum şu gönderdiğin sitelerden lütfen yardım edin

    • Emirhan1 sene önce
    • nasıl indiremiyosun ben denedim hepsinden indirilebiliyor.

  • Anıl2 sene önce
  • Abi elinde eski sürüm varsa atabilirmisin

  • Kapıcı veysel2 sene önce
  • Abi sunucu girdiğimde mesaj yazamıyorum yazınca bile gözükmüyor adamlarda bı halletsen

    • Emirhan2 sene önce
    • sebebini bilmiyorum

  • Link2 sene önce
  • Abi neden 1.12.0.28 i kaldırdın
    Ne telefonu Sıfırladım. İndiriyım dedım baktım silmişsin neden siliyorsun? Bi link fln ver lutfen İndiriyım sunu

  • Diriliş Mehmet2 sene önce
  • Çok iyi oyun diyip geçiyorum

  • Berat2 sene önce
  • Abi arkadaşlarımla oynaamıyorum güncel bağlantı hatası veriyor yardım edermisin

  • İhvsşjbs2 sene önce
  • Oyunu dün indirdim. Gayet güzel çalışıyordu. Ertesi gün dünyam gitmişti ve yeni bir dünya açamıyordum. Acaba telefon ile ilgili bir sorun mu ??

  • Btlcgty062 sene önce
  • Ben bunu yaklaşık 5 gün önce indirdim gayet güzel bir şekilde çalışıyor error verenleri bilemem

  • ADMİN2 sene önce
  • Abi siyah ekran hatası

    • Emirhan2 sene önce
    • full sürüm için yeni bir apk ekleyeceğim. bildirim atarım.

      • Kubilay2 sene önce
      • Reis Eski Sürümler Vardı Onları Geri Eklesen Olmazmı ?

        • Emirhan2 sene önce
        • tabii eklerim ama bir sayfa link olacağı için 😀

  • Caner2 sene önce
  • Oyun lisans hatası veriyor