fts 2020 apk indir güncel

TFM 2020 – FTS Süper Lig Yaması

Hemen İndir
Emirhan Tüm Yazılarını Gör

3220 Görüntülenme

  • 3.8
  • 18 ratings
18 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
27.8%0%0%11.1%61.1%
18 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
27.8%0%0%11.1%61.1%
5
11
4
2
3
0
2
0
1
5
  • Lisans Ücretsiz
  • Dil İngilizce
  • GeliştiriciLatif Gedik

TFM 2020 – FTS Süper Lig Yaması, Latif Gedik tarafından geliştirilen ve siz indirGO.club takipçileri için hazırlanan güncel bir First Touch Soccer yamasıdır. Uzun süredir gelen istekler doğrultusunda elimizden geldiğince size en iyi yamayı sunmaya çalıştık. Umarım beğenirsiniz.

YAMANIN ÖZELLİKLERİ:

  1. Yeni Formalar 2019/2020 Sezonu
  2. 2019 Yaz Sezonu Tüm Transferler Güncellendi
  3. 2019/20 Yeni UCL & UEL Ligi Takımları
  4. Yeni HD Çimler
  5. Yeni Toplar 19/20
  6. Oyuncu Güçleri Düzeltildi

  • Kurulum

  • Kurulum videodaki gibidir.
  • Mod Bilgisi

  • Para Hilesi

İndirme Linkleri

Hemen İndir
Benzer İçerikler
  • Yorumlar
  • Mehmet6 ay önce
  • Abi link açılmiy

    • Emirhan6 ay önce
    • eski bir yama. linkler kırılmıştır.

  • Ferhat7 ay önce
  • Link bozuk cıktı

  • Altun1 sene önce
  • Azerbaycan Ligi eklenmyecekmi?

  • gizli1 sene önce
  • stadyumları nasıl yapıcaz göstermemişsiniz

    • Emirhan1 sene önce
    • stadyum paketlerini profesyonel olan kişiler yükleyebilir. main.59.com.Gamespau1o.Fts19UE.obb isimli bir dosya olacak obb klasöründe. bu dosyanın sonunu yani .obbyi zip haline getirin. zarchive ile içine girip env klasörüne girin. orada stadium klasörü olacak. onun içine pakette verilen png dosyalarını atmanız ve değiştirmeniz yeterli. daha sonra .zip i tekrar .obb ye çevirip oyuna girin.

  • Samet1 sene önce
  • Abi gizlilik hatası feriyo

    • Emirhan1 sene önce
    • linkleri güncelledim.

  • Can1 sene önce
  • Stadyum yamasını nasıl kurabiliriz?

    • Emirhan1 sene önce
    • bir yorumda anlattım hocam. okuyup uygulayabilirsiniz.

  • Nuh mete1 sene önce
  • Turk aze packt ne zaman çıkacak

    • Emirhan1 sene önce
    • şimdilik okullardan dolayı ertelendi. bir boşluk yakalanırsa tamamlanacak yama.

  • Onur2 sene önce
  • Farming simulator Android ne zaman çıkacak (yenisi)

    • Emirhan1 sene önce
    • geliştirme aşamasında. çıkınca ücretli olacaktır. ücretsiz halde paylaşmaya çalışacağım.

  • Yıldırımözerem2 sene önce
  • Abi slm ilk yorum hilesiz surum varmı bide benim kanalını tanıtırmısın lütfen adı=yıldırım özeren

  • Enes2 sene önce
  • Hocam fifa 14 mod fifa 20 güncel kadrolar süper lig ne zaman gelicek

  • Baytar2 sene önce
  • Hocam selamın aleyküm nasılsınız 🙂

    • Emirhan2 sene önce
    • aleykümselam

  • Mustafa2 sene önce
  • Abi linklerde bozukluk var bakmı olduğundan daha sonra indirebilirsiniz diyo

    • Emirhan2 sene önce
    • öyle bir problem yok şu an

  • Akif2 sene önce
  • Stadyumları nereye atıcaz obb mi data mı?

    • Emirhan2 sene önce
    • videoyu izle akif