fifa 20 mod apk indir

FIFA 14 MOD FIFA 20 – Ocak Güncel Transferler Android indir

Hemen İndir
Emirhan Tüm Yazılarını Gör

1782 Görüntülenme

  • 4.5
  • 10 ratings
10 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
0%0%20%10%70%
10 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
0%0%20%10%70%
5
7
4
1
3
2
2
0
1
0
  • Lisans Ücretsiz
  • Dil İngilizce
  • GeliştiriciindirGO.club
  • Android Sürümü Android 4.1+

Her zaman olduğu gibi en güncel FIFA 14 Modlarını sitemizde ilk olarak biz paylaşıyoruz. Fabix7 tarafından yapılan bu mod ocak ayı güncel transferlerinide barındırıyor. Mod da malesef süper lig güncel değil. Seria A, La Liga, Bundesliga, Ligue 1 ve Premier Lig takımları güncellendi. Kadrolar FIFA 20’ye göre ayarlandı. Modla ilgili soru ve görüşleriniz için modun yapımcısı olan Fabix7’ye iletebilirisiniz.

Modun özellikleri:

•Ocak ayı güncel transferler
•FIFA 20 Orijinal kadroları
•FIFA 20 Orijinal oyuncu reytingleri
•Yeni Skorboard
•Yeni HD Çimler
•Yeni Oyuncu Yüzleri
•Yeni Minikitsler
•Milli Takımlar güncellendi
•Yeni kramponlar eklendi
•Yeni Saç stilleri eklendi
•Yeni Müzikler

  • Kurulum

  • APK, OBB ve DATA dosyasını aşağıdan indirin.
    Apk kurun.
    OBB içindeki dosyayı Android/obb içine Zarchiver ile çıkartın.
    DATA içindeki dosyayı Android/data içine Zarchiver ile çıkartın.

İndirme Linkleri

Hemen İndir
    Benzer İçerikler
    • Yorumlar
    • KimYooShin8 ay önce
    • Abi çok sağol eline emeğine sağlık

    • Bilmesende olur8 ay önce
    • Allah aşkına düzgün oyunlar yükleyin siteye gerekli değeri
      vermiyorsunuz

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • İstediğin oyun var uygulamaları yorum olarak bize söyleyebilirsin.

    • Enrs8 ay önce
    • Hocam oyundayken maçı yaptım oyundan attı ne sıkıntısı olabilir

      • Yavuz8 ay önce
      • Kasmış olabilir

    • Enes8 ay önce
    • Hocam oyundayken maçı yaptım oyundan attı ne sıkıntısı olabilir???!!!

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Modlu bir oyun olduğu için her cihazda tam olarak çalışmayabilir. Videoda bu konudan bahsetmiştik biraz.

    • Enes Akbey8 ay önce
    • Türkçe dil var mı

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Oyun içi menüler türkçe.

    • Ahmet8 ay önce
    • Abi t’p’a’ k’ç a kendisi yapmıuor diyosun bunu da kendin yapmamışsın (diğerleri gibi)

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Kardeşim okuma özrünmü var. Yazıda “Fabix7 tarafından yapılan bu mod” diye belirtmişim zaten orada mücahit mi yazıyor da bana böyle bir şey yazabiliyorsun ?

    • vural8 ay önce
    • hic kurmadim ilk kez kuracam bu oyunu o yuzden sadece bunu indirsem oluyormu oyun

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Evet her sürümde tüm dosyaları tekrar indirmeniz gerekiyor.

    • ömer8 ay önce
    • online arkadaşınla oynama yaparmısın abi beraber oynamak daha iyi lütfenn

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Sunucuları kapandı oyunun o yüzden olmaz.

    • Gökdeniz Ören8 ay önce
    • Mücahit abim oyuna giriş yaptığımda ana ekranda duruyor ve durduruldu hatası veriyor ne yapabilirim?(data ve obb dosyalarını attım ve tekrar rekrar kontrol ettim.)

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Cihazın uyumlu değildir.

        • Gökdeniz8 ay önce
        • Teşekkürler abi

    • efe ozkan8 ay önce
    • benim telefon ios da nasil indirecegim telefon numarami falan istiyor

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • İndiremezsin. Sitemizdeki dosyalar sadece android için.

    • Muhammed8 ay önce
    • Süperlig varmı yokmu

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Var ama güncel değil.

    • Birkan8 ay önce
    • Hocam kaleciler panter bunun için herhangi bir dosya varmı?

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Hayır 😀

    • Cuma8 ay önce
    • 3 büyüklerin kısaltma isimleri yazıyor mu

      • Kadir Karahan8 ay önce
      • Hayır hatalı

    • Muhammed8 ay önce
    • Abi bu tel no isteyen şey ne ya altında Vodafone dan 48 TL fl diyo

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Mor renkli indirme butonlarını kullan kardeşim.

    • Burak erdoğan8 ay önce
    • Menejer modunda sıkıntı var galıba oyundan atıyor sureklı olarak

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Modun o kısmı çalışmıyor olabilir. Veya senin telefonda sıkıntı yaratıyordur.

    • Burak erdoğan8 ay önce
    • Pekı menejer modu calısan saglam lınk hangısınde cunku menejer modunda galatasaray ıle freiburg macına kadar sıkıntı olmuyor o mactan sonra atıyor sureklı olarak

      • Mücahit Ergül8 ay önce
      • Benim düşünceme göre oyun modlu olduğu için menajerlik modlarının tümünde sorun vardır hocam. Bu konuyla ilgili direkt mod yapımcısına ulaşmanızı öneririm çünkü yeterli bilgiye bende sahip değilim. Bunun dışında direkt maça girerek oynarsanız bir sorun olacağını sanmıyorum.

    • Fifa3 ay önce
    • Admin şunu yenile hata veriyor yüklerken

      • Emirhan3 ay önce
      • bakacağım

    • Erdem3 ay önce
    • Abi ben her şeyi yapmama rağmen oyundan attı benim tablet modelin samsun galaksi tab 3 li te

    • Jahren3 ay önce
    • Hocam süperligin de önemli futbolcuların yüzünü eklermisiniz quaresma veya muslera max kruse vb

    • Ali3 ay önce
    • Hocam açılmıyor becaus falan fistan biseyler yazıyor yukarsa APK olanı indirdim

    • Adil2 hafta önce
    • Oyuncuların yüzü biraz da olsa benzese ve hertakıma istediğimiz oyuncular gelmiyo gelsin istiyorum