1 Temmuz 2022 tarihinde çıkan son sürüm eklendi.
fill-the-fridge-apk-mod

Fill The Fridge APK v2.5.7 Reklamsız Hileli Mod

Hemen İndir
Emirhan Tüm Yazılarını Gör

574 Görüntülenme

  • 0
  • 0 ratings
0 ratingsX
Eh işte! Çok Kötü! Kötü Çok iyi! Mükemmel!
0% 0% 0% 0% 0%
0 ratingsX
Eh işte! Çok Kötü! Kötü Çok iyi! Mükemmel!
0% 0% 0% 0% 0%
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
  • Lisans Ücretsiz
  • Dil İngilizce
  • GeliştiriciRollic Games
  • Android Sürümü Android 4.4+

Fill The Fridge APK v2.5.7 Reklamsız Hileli Mod, Rollic Games tarafından geliştirilen bir android buz dolabı doldurma oyunudur.

Evet bugün sizlerle çok ilginç bir oyunla karşılaşıyoruz. Bu oyun bildiğiniz oyunlar gibi değil. Bu oyunda buz dolabı dolduruyoruz. Evet Türkiye şartlarında evimizde dolduramadığımız buz dolabını oyunda dolduruyoruz. Fill The Fridge APK, evet yanlış duymadınız, bayağı bayağı buz dolabı organize etme oyunu.

fill-the-fridge-apk-mod

Buz dolabını farklı ürünlerle doldurup oyunumuzu chill chill oynuyoruz. Sebzeler, meyveler, meşrubatlar ve daha birçok şey. Alışveriş yaptıktan sonra buz dolabının önüne gelip malzemeleri doğru raflara yerleştiriyorsunuz. Oyunun amacı, en iyi şekilde buz dolabı organize etmek. Tamam saçma gelebilir fakat boş zamanlarınızda vakit geçirebileceğiniz harika bir oyun. Üstelik tamamen ücretsiz ve Google Play’de son zamanların en popüler oyunlarından biri.

fill-the-fridge-apk-mod

Temel Özellikleri:

  1. Buz dolabı organizasyonu, beyin testi amaçlı
  2. Lezzetli yiyecekler ve daha birçok ögenin kilidini açın
  3. Dolap doldurmanın keyfini yaşayın. Türkiye’de bu biraz zor
  4. İnanılmaz ASMR deneyimi

Google Play Mağazasında 5 üzerinden 4,1 puan alan oyunu hemen aşağıdan ücretsiz ve ödül hileli olarak indirip oynayabilirsiniz. Ayrıca android 4.4 ve sonrası tüm cihazlarda sorunsuz çalışıyor. Dikey ekranda oynanıyor. Grafikler oldukça iyi düzeyde. Ses kalitesi de ASMR etkisi bırakacak seviyede kaliteli.

Bazı Kullanıcı Yorumları:

Oyun bence mükemmel sarıyor ancak biraz zor ama zaten her oyun kolay olsa Bir tadı kalmaz o yüzden oyunun amacı zorluktur. Rahatlatıcı ve istediğinize göre dolap düzenliyorsunuz. Çok reklam çıkıyor diyenler için cevabım, isterseniz yüklemeyebilirsiniz ancak wifi kapatınca reklam çıkmıyor. Benim tavsiyem yükleyin. -Dolunay DKA

Oyun çok güzel🎮Herkes yani bazı kişiler oyunda reklam sayısının çok fazla olduğunu söylüyor ama Wi-Fi’yi kapatıp 2-3 tur oynadıktan sonra reklam %0 çıkıyor.Reklam sayısı fazla diyen kişiler 1-2 puan kırıyorlar,eğer böyle devam ederse bu oyun kalitesiz,sevilmeyen oyunlar arasında olucak ve oyunun yapımcısı bana bir link gönderdi (msj gibi)Şöyle demişti:”Merhaba oyuncu,oyunumuza az yıldız verildiği için oyunu arkadaşlarımla ücretli yapmayı planlıyoruz…”Yani oyun paralı olsun istemiyorum. -GÖKHAN SERİM

Oyun yeni çıktığı zaman yemekleri yanlış yerleştirdiğim zaman geri tuşuna ücretsiz basıyoduk ama şimdi 2 para istiyo bişey değil ama yine de eski hali daha iyiydi, diğer puanı da çok reklam çıktığı için eksilttim cidden fazla reklam çıkıyor yani anlarım herkes ekmeğinin peşinde sğfsğflspfl ama bu oyunda reklamlar cidden fazla çıkıyor bu yüzden artık eskisi gibi eğlenemiyorum ama yani boş zamanlarda oynayabilirsiniz -taehyunghayatımolmus

  • Kurulum

  • APK indirin ve kurun.
    Oyunu açın.
  • Mod Bilgisi

  • Reklam izlemeden ödül alabilirsiniz.

İndirme Linkleri

Hemen İndir
Benzer İçerikler
  • Yorumlar
Yaptığınız yorumlar yönetici tarafından okunduktan sonra yayınlanır. Tekrarlanan, hakaret içeren, link içeren, ırkçılık ve aşağılama içeren yorumlar otomatik olarak silinir.
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
Tüm yorumları gör