sm-2020

Soccer Manager 2020 Apk 1.1.13 Para Hileli İndir

Hemen İndir
Emirhan Tüm Yazılarını Gör

26995 Görüntülenme

  • 4
  • 12 ratings
12 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
16.7%0%8.3%16.7%58.3%
12 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
16.7%0%8.3%16.7%58.3%
5
7
4
2
3
1
2
0
1
2
  • Lisans Ücretsiz
  • Dil Türkçe
  • GeliştiriciSoccer Manager Ltd
  • Android Sürümü Android 5.0+

Soccer Manager 2020 Apk Para Hileli İndir Soccer Manager Ltd tarafından geliştirilen ve Google Play’de ücretsiz olarak yayınlanan bir android futbol menajerlik oyunudur.

Gençken bilgisayarda oturur sabahlara kadar futbol menejerlik oyunu oynardık. Şimdilerde bu iş android cihazların çıkmasıyla daha da kolaylaştı. Bildiğiniz gibi SM 2020 çıkar çıkmaz sitemizde paylaşmıştık. Şimdi ise para hilesine el atıyor ve sorunu kökten çözüyorum. 2020 yılında bir menejer olduğunuzu hayal edin. Bir futbol takımını alıp zirveye çıkarıyorsunuz. İşte tüm bu zirveye çıkma mücadelesini bu oyunda birebir yaşayacaksınız. Dünyanın dört bir yanındaki 33 ülkeden 800’den fazla takım arasından seçim yap ya da aşağıda verdiğim save dosyasını indirip para hileli oyna. Bir de takımı eline alınca adam akıllı bir 11 oluştur ve yönet. Bir futbol menajeri olarak, kulübünü tam anlamıyla kontrol edeceksin. SM 2020’de idmanları planlamak, kulüp tesislerini güçlendirmek, transferler, kadro seçimi, forma numaralarını belirlemek ve futbol takım oyunu taktiklerini belirlemek görevlerin arasında yer alıyor.

Soccer Manager 2020 birçok futbol sever tarafından sevilen bir oyun olduğunu, aldığı 4,2 puanla da kanıtlıyor. 1 milyondan fazla kişi tarafından indirilen oyuna kimse hayır demez herhalde. Oyun efsane. Tek eksiği hilesiydi. Onu da ben tamamladım. Aşağıda kurulumu güzelce yazıyorum. Sıkıntısız kurup oynayın. Ha bir de güncel sürüm. Öyle diğer siteler gibi eski sürüm itelemiyorum. Bir şey olursa yorum yapın, haber edin. Discord’da sürekli aktifim.

SAVE DOSYASI NASIL AKTİF EDİLİR?

  • APK dosyasını indirin ve kurun. Aşağıdaki save linkine basıp istediğiniz takımın dosyasını indirin.
  • SM20_save_0 isimli dosyayı
  • Android
  • data
  • com.soccermanagerltd.soccermanager2020
  • files içine çıkartın.
  • Oyuna girip Oyun Yükle butonuna basıp kayıtlı oyundan devam edin.
  • Yeşil paranın arttığını göreceksiniz.

  • Kurulum

  • APK dosyasını indirin ve kurun.
  • Mod Bilgisi

  • Para Hileli Sürüm APK olarak paylaşılmıyor.
    Save dosyası para hilesi içeriyor.
    Saveyi indirip oyuna eklemeniz gerekiyor.
İndirme Linkleri Hemen İndir
Benzer İçerikler
  • Yorumlar
  • İnanö1 sene önce
  • İdirmiyo oyunu link te sıkınyı var bana yardımcı olurmuusnuz

    • Emirhan1 sene önce
    • Oyun henüz kapalı beta aşamasında olup, Eylül ayından itibaren açık beta sürümü çıkmış olacak. Çıkar çıkmaz indirGO.club’ta bulabilirsiniz. İlk küresel lansman ise tahminlerime göre Kasım 2019’da olacak. Umarım bu yazı oyunun ne zaman çıkacağına dair faydalı olmuştur.

  • Can1 sene önce
  • Link güncelleyin lütfen

    • Emirhan1 sene önce
    • Oyun henüz kapalı beta aşamasında olup, Eylül ayından itibaren açık beta sürümü çıkmış olacak. Çıkar çıkmaz indirGO.club’ta bulabilirsiniz. İlk küresel lansman ise tahminlerime göre Kasım 2019’da olacak. Umarım bu yazı oyunun ne zaman çıkacağına dair faydalı olmuştur.

  • Baran1 sene önce
  • Abi nasıl inecek

  • Arjo1 sene önce
  • 4.4.2 android sürümü olan cihazlarda açma olasılığı hiç mi yok

  • Abdul kerim1 sene önce
  • Hicam koymuşsunuz link yok

  • Mert1 sene önce
  • Link yok link ekleyin

    • Emirhan1 sene önce
    • Açıklamayı okumadan yorum yapmayalım lütfen 🙂

  • Yigit1 sene önce
  • Açiklamada bişi yazmıyo hocam

    • Emirhan1 sene önce
    • kapalı betada. açık beta çıkınca eklenecek

  • Anıl1 sene önce
  • Fts son sürüm oynuyorum 2 3 sezon sonra oyundan atmalar yapıyor böyle yama yapıyorsanız bence hiç yapmayın emeklerimiz boşa gidiyor

  • Tahir1 sene önce
  • Alien shooter isometric alien invasion. Eklermisiniz

    • Emirhan1 sene önce
    • bakacağım tahir

  • ANİSE1 sene önce
  • kardeşim sırf ilgi alaka çekmek için konu açıyorsun, zaman kaybı yaşatıyorsun.

    • Emirhan1 sene önce
    • hocam olayı anlatamıyorum galiba. herhangi bir yerde bilgi paylaşılmamış. iyilik edip açıklama yaparak paylaşıyorum ama girer girmez link arıyorsunuz. şuna bir açıklık getireyim. piyasada ilk çıkan oyunu ben paylaşırım. paylaşmadan önce de başlıkla birlikte konuyu açarım. gerekli açıklamaları yaparım. buradaki açıklamayı okumadan çoğu kişi yorum yapıyor. bu konunun amacı ise oyunun kapalı betada olması ve yalnızca seçilen kişilerin oynayabildiği. açık beta çıkınca da link eklenecek. hepsi bu. üstüne bir de bilgilendirici video ekliyorum. paylaştığım hiçbir şey vakit kaybı değil.

  • Tuna1 sene önce
  • YA HOCAM GRAND BATTLE ROYALE UCAKTAYKEN OYUNDAN ATIYOR ACIL BAKIN !!!

  • Gök1 sene önce
  • Hocam iyi gunler

  • Indirgo club fanı1 sene önce
  • Hocam instampro uygulamasını paylaşırmısınız

    • Emirhan1 sene önce
    • Instaero mevcut sitemizde yerli yapım.

  • mete1 sene önce
  • Hocam 4.4.2 ye ayarlama gibi bir sansiniz varmı ilginiz için tesekkur ederim

  • Sinan1 sene önce
  • How can lucky patcher ile oluyomu

  • Zeox1 sene önce
  • Hocam fifa 2020 betası ne zaman android

    • Emirhan1 sene önce
    • ona henüz var 🙂

  • Oyuncu111 sene önce
  • Hocam sm 20 yi apksini indirdim paket çözümede hata veriyor

    • Emirhan1 sene önce
    • android sürümün yetersiz hocam. android 5.0 lazım

  • Onur1 sene önce
  • Hocam ben Sm 19’a gameguardian la hile yapabiliyorum ama bunda olmuyor gameguardian la acaba beta olduğu için mi?

    Cevap verirsen sevinirim

  • Arda1 sene önce
  • Abi sm 2020 hileli olurmu cevap verirsen sevinirim

    • Emirhan1 sene önce
    • bakcaz artık tam sürüm çıkınca

      • Sm 2020 Hack Gelsin1 sene önce
      • Hadi inşallah

  • GHOST ÖMER12 ay önce
  • Yeni sürüm çıktı notu geliyor lütfen güncelleyin.
    Yeni sürüm 0.1.6 imiş.

  • tarık12 ay önce
  • abi ts yaması neden yok

    • Emirhan12 ay önce
    • trabzonspor maalesef yapılmadı.

  • ENES12 ay önce
  • Oeptt v6 nezman cikar

    • Emirhan12 ay önce
    • belli bir tarih yok henüz.

  • Ahmet12 ay önce
  • Could mail rou da indirmiyor

    • Emirhan12 ay önce
    • yandexten indirin.

  • Kaan12 ay önce
  • Sayın Emirhan Bey takımların save dosyaları güncel transferli mi? Mesela Deniz Türüç Fenerbahçede şu anda öyle mi?

    • Emirhan12 ay önce
    • oyuna göre ayarlı.

  • Tolga12 ay önce
  • HocamBen Save Dosyasını indirdim ama Dataya AtamıyorumÖyle Bir Dosya Yok 19 a atsam olurmu save dosyasını

    • Emirhan12 ay önce
    • oyunu bir defa aç yeni oyun yap. bu sayede dosya oluşur. daha sonra datada sm2020nin içinde files klasörüne buradan indirdiğin saveyi at.

  • Tahir12 ay önce
  • Leicester city yamasi gelsin

    • Gt sm9412 ay önce
    • Onu yapmamış ingiliz hileci yutuber

  • KadirPmkc12 ay önce
  • para artmıyor

  • Selooo12 ay önce
  • Neden beta sürüm gösteriyo

    • Emirhan12 ay önce
    • oyun hala beta sürümde. tam sürümü daha çıkmadı.

  • Gt sm9412 ay önce
  • Storyel ne zaman apk hile gelir abi?

    • Emirhan12 ay önce
    • hilesi olmuyor onun.

  • Gt sm9412 ay önce
  • Apksı ne zqman gelrbilir abi

    • Emirhan12 ay önce
    • apk olarak hilesi olmuyor ne yazık ki. oyun online olduğu için yapımcı engelliyor.

      • Azeri12 ay önce
      • 2019 Lucky Ile Oluyordu Eskiden Acigi Bulundu Bunu Bulamazmisiniz Hileyi

  • Tr~fb12 ay önce
  • Tff 1. Lig takımlarının yamayarını da ekleyebilir misin?

  • Hasan12 ay önce
  • Oyunu indiremiyorum

  • Sm2012 ay önce
  • Hocam bu oyunun offline modu yokmuş bir de club soccer direktörde süper lig güncelmi? Yani Beşiktaşta Doglas Boyd falan?

  • Zaza12 ay önce
  • Abi eskiden toprak tan yuklerdim
    Sizinki daha
    Guzel

    • Yunus11 ay önce
    • Abi nasıl yükledim söyler misiniz

    • Onur12 ay önce
    • Bende oradan indirirdim artık buradan indireceğim teşekkürler

  • Yasin Han12 ay önce
  • Bu beta sürümü 1 sezon mu sürüyor kariyer modu yoksa 1 sezondan fazla mi sürüyor

  • Kuvars12 ay önce
  • Stadyumun Çevresinde Evler, Antrenman Sahaları Falan Var Onları Biz Mi Geliştiriyoruz Yoksa Kendisi Mi Gelişiyor?

  • Taha11 ay önce
  • Hocam simdi bsn cloud a giriyorum 3 saniye bekliyorum getting link yaziyor 1 dk bekledim normalde get link yazmasi gerek sonra yandex e girdim yine aynisi oldu hocam save indirmeye calistim cevap yazarsaniz memnun olurum hocam

    • Emirhan11 ay önce
    • tarayıcınızın verilerini temizleyin hocam.

  • Hakan11 ay önce
  • Trabzon niye yok

    • Furkan10 ay önce
    • Harbi Trabzonspor niye yok

  • Jaser10 ay önce
  • Slm bu oyun ne zaman full cikar

  • Malatya10 ay önce
  • Hocam oyunun full sürümü çıktı hileli sürümü ne zaman gelir

    • Mücahit Ergül10 ay önce
    • Çıktığında ekleyeceğiz, bizde bekliyoruz 😀

  • Salih10 ay önce
  • Öncelikle kolay gelsin iyi geceler. Sm2020 full sürümü cıktı. Beta sürümü için para hileli mod yüklemiştiniz. Full sürümü için daha cok mu bekleyecez. Para hilesi için.

    • Mücahit Ergül10 ay önce
    • Çıktığı gibi ekleyeceğimize emin olabilirsiniz. Şuan için bizde mod ekibimizden haber bekliyoruz.

  • Salih3710 ay önce
  • Bu club save leri ne zaman guncellencek

    • Kadir Karahan10 ay önce
    • Çok yakında güncel save dosyaları gelecek (hileli)

  • Akif10 ay önce
  • 3 Gün Oldu Ne Zaman Gelir Güncel Hile ??

    • Kadir Karahan10 ay önce
    • Çok yakında güncel save dosyaları gelecek (hileli)

  • Mehmet10 ay önce
  • Hileli mod ne zaman

    • Kadir Karahan10 ay önce
    • Çok yakında güncel save dosyaları gelecek (hileli)

  • Selim10 ay önce
  • Bir sorum olacak bu modu Antalyaspor içinde yapabilirmisiniz?

    • Kadir Karahan10 ay önce
    • Güncel Save dosyaları için çalışıyoruz. Çok yakında gelecek

  • Fatih6 ay önce
  • Usta bunda oyuncu ya verdiğimiz kadat para vermiyor dime

    • Mücahit Ergül6 ay önce
    • Oynamadım kardeşim ya. Sadece para hileli olduğunu biliyorum.

  • Mutlu DEMİR6 ay önce
  • Üstadım merhaba. Oyun hile çalışmıyor,güncellemeniz mümkünmüdür?
    Selamlar

    • Mücahit Ergül6 ay önce
    • Merhaba hocam, save dosyaları güncellemek için bir arkadaştan rica ettim. Save hazırlayabilirse yeni ekleyeceğiz.

  • Özgür3 ay önce
  • Hocam güncel sürümde işe yaramıyo ve eski sürümdede güncelleme istiyo

    • Emirhan2 ay önce
    • güncel sürüm ve güncel saveler eklendi. saveleri zamanla arttırabilirim.

  • Aykut Ayyıldız2 ay önce
  • bu oyunun alisveris hileli yapabilirmisiniz

  • Furkan2 ay önce
  • Abi ben hileyi çözemedim. nasıl yapıyoruz?

    • Emirhan2 ay önce
      1. APK dosyasını indirin ve kurun.
      2. Aşağıdaki save linkine basıp istediğiniz takımın dosyasını indirin.
      3. SM20_save_0 isimli dosyayı Android/data/com.soccermanagerltd.soccermanager2020/ files içine çıkartın.
      4. Oyuna girip Oyun Yükle butonuna basıp kayıtlı oyundan devam edin.
      5. Yeşil paranın arttığını göreceksiniz.

  • Faruk2 ay önce
  • Hocam eskişehirspora’da para hilesi yapabilir misiniz?

    • Emirhan2 ay önce
    • şu an için yok ama olunca eklerim faruk.

  • Nurehmed2 ay önce
  • Abi fifa 2014 mod 21 yukleyin buraya lutfen nolur

  • Gökhan2 ay önce
  • Abi indiriyorum da CPU uyuşmuyor diye hata veriyor. Google play den indirsek Dave dosyasını görür mü?

    • Emirhan2 ay önce
    • evet görür..

  • Kayserispor2 ay önce
  • Bu para hilesi geçici mi yoksa harcadıkça artıyor mu para?

    • Emirhan2 ay önce
    • 145 milyar para var her savede. yeterlidir sanırım. artmıyor para

  • Ufuk2 ay önce
  • Save dosyasını files içine çıkartıyorum kayıtlı oyunlar arasında gözükmüyor indirdiğim GS save dosyası

    • Emirhan2 ay önce
    • oyunu ilk defa indirdiysen. önce yeni oyun diyip takım seç. her şey tamam olduktan sonra files içine at save dosyasını görecektir.

  • Baha2 ay önce
  • Trabzonspor yokmu

    • Emirhan2 ay önce
    • şu an için yok. ama gelecek.

  • Güven Aşar2 ay önce
  • Merhaba hocam save dosyalarını paylaşmışsınız ayrıca en altta son güncelleme diye save dosyası var bir fark varmı diğer savelerle

    • Emirhan2 ay önce
    • savelerin son güncelleme tarihi o.

  • Muzaffer2 ay önce
  • Oyun internetli mi abi

  • Pablo Escobar2 ay önce
  • Uygulama yüklenemedi

    Bu uygulama telefonunuzla uyumlu değil diyo
    Android 7.1.1

    • Emirhan2 ay önce
    • google playden indirsen de olur hocam

  • Pablo Escobar2 ay önce
  • He tamam hocam çözdüm işi oyun güzel

    • Emirhan2 ay önce
    • iyi bakalım 🙂

  • Muhammed2 ay önce
  • Abi pc ye nasıl kurulur

    • Emirhan2 ay önce
    • pcye kuramazsın

  • Fan2 ay önce
  • Abi para değilde sm kredisi yaparmısın LÜTFEN par akpolat sm kredisi yapın

    • Emirhan2 ay önce
    • mümkün değil

  • Emrah Akiz1 ay önce
  • M.ctiy para hilesi yokmu

  • Emrah Akiz1 ay önce
  • Birden fazla oyun kaydetme yuvası nasıl eklenir

  • Yusuf1 ay önce
  • Abi ne olur cevap verin en büyük takımı seçtim ama kimse transfer gelmiyor

  • Eymen ören4 hafta önce
  • Gta getir

  • Harun2 hafta önce
  • Oyun yüklenmedi hatası veriyor

  • Emrah2 hafta önce
  • online soccer manager 3.5.1.0 2020 para hilesi getirirlirse sevinirim

    • Emirhan1 hafta önce
    • osm sorun çıkarıyor hocam

  • Farat1 hafta önce
  • Yeni sürüm gelir mi