Soccer Manager 2020 v1.0.8 Güncel Para Hileli Save Dosyaları

Hemen İndir
  • 3.5
  • 12 ratings
12 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
25%0%16.7%16.7%41.7%
12 ratingsX
Eh işte!Çok Kötü!KötüÇok iyi!Mükemmel!
25%0%16.7%16.7%41.7%
5
5
4
2
3
2
2
0
1
3
  • Lisans Ücretsiz
  • Dil Türkçe
  • GeliştiriciSoccer Manager Ltd
  • Android Sürümü Android 5.0+

Soccer Manager Ltd tarafından geliştirilen ve Google Play’de yer alan bir android futbol menajerlik oyunudur.

Şu anda az takım bulunuyor ama ileryen zamanlarda bir çok takım ekleyeceğiz. Kurulum için videoyu izleyebilirsiniz.

  1. Aşağıdaki save linkine basıp istediğiniz takımın dosyasını indirin.
  2. SM20_save_0 isimli dosyayı Android/data/com.soccermanagerltd.soccermanager2020/
    files içine çıkartın.
  3. Oyuna girip Oyun Yükle butonuna basıp kayıtlı oyundan devam edin.
  4. Yeşil paranın arttığını göreceksiniz.

Detaylı anlatım için lütfen videoyu izleyin. Keyifli oyunlar…

İndirme Linkleri

Hemen İndir
    Benzer İçerikler
    • Yorumlar
    • Arda12 ay önce
    • Hoca link hatalı galiba bakarmısınız

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Düzeltildi.

    • Soccer manager ustası12 ay önce
    • Abi sadece 6-8 takım mı?
      Gs bjk trabzon yok mu?

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Onlarda eklencek çok isteyen vardı yoksa hepsini birden paylaşacaktım. Takipte kal yeni save’ler eklenecek.

    • Emre12 ay önce
    • Galatasaray save dosyası ne zaman gelir?

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • En kısa sürede eklenecek. Takipte kalın.

    • Burak Bozdağ12 ay önce
    • APK yok abi

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Play Store’dan İndirebilirsiniz.

    • Egemen12 ay önce
    • Başkan Ya Sabırsızlıkla Galatasaray Save Dosyasınıda Beklıyoruz

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • En kısa sürede ekleyeceğiz

    • Osmanli12 ay önce
    • Hocam ayıp ama kaç oldu Trabzonspor istedik Trabzonspora garesiniz mi var anlamadım gitti altay Ümraniye var Trabzonspor yok

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Eklenecek yakında. Herhangi bir takıma karşı garezim yok.

    • Arda12 ay önce
    • Hocam göztepe save dosyası ne zamana gelir gelir mi?

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Bulduğumda ekleyeceğim

    • Bender12 ay önce
    • Hocam onu nasıl filə atıcaz söylermisin lütfən

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Videoyu izleyiniz lütfen.

    • Salih12 ay önce
    • Dosyadaki sm20 dosyasini cikartinca save dosyasi gelmiyor

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Videoyu izleyiniz lütfen

    • Berke enes12 ay önce
    • Galatasaray save dosyası ne zaman gelir?

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Eklendi. Cloud linkinde bulabilirsiniz

    • Arda12 ay önce
    • Göztepe save dosyası ne zmn gelir.

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Aramaktayız. Bulduğumuz da ekleyeceğiz.

    • İbrahim Kadir12 ay önce
    • Neden hep 3 büyükler. Tamam hadi anladım 3 büyükler. Trabzon neden yok. Birde Trabzonspor’u koymuyorsunuz gidip Ümraniye ve Altayı koyuyorsunuz. Vallahi helal olsun

      • Mücahit Ergül12 ay önce
      • Modu yapan arkadaşların Trabzona garezi olabilir 😀 Notunuzu dikkate alırlar inşallah

    • Salih12 ay önce
    • Lütfen İron desert oyununa herhangi bir hile bulunn yıllardır arıyorum 🙁

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • O oyuna hile yapılmıyor malesef.

    • Ben12 ay önce
    • Soccer manager 2020, takimlari gostermiyo sadeçe team yaziyor

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Sorun cihazınızdan kaynaklı olabilir. Oyuna girerken internetinizi açık tutun.

    • Furkan12 ay önce
    • Trabzonspor yok mu ?

      • Kadir Karahan12 ay önce
      • Eklenecek

    • recep12 ay önce
    • pardon hata bendeymiş Galatasaray da sorun yok!

    • Mustafa12 ay önce
    • Abi lütfen sivassporu ekleeee

    • Anıl12 ay önce
    • Mustafa helal olsun sivassporluyuz oradan getir bakayım takımımızı gardaş

    • Kaan11 ay önce
    • Bir de şu siyah parayı arttıracak bir şey bulunsa keşke de arttırıcı falan alsak oyunculara

    • Huseyin11 ay önce
    • Başaksehiride koy abi

      • Mücahit Ergül11 ay önce
      • İlettim kardeşim eklenecekler listesinde.

    • Suruclu9 ay önce
    • Sizde dolandırıcısınız galiba hiç bir dosya indirilmedi

      • Mücahit Ergül9 ay önce
      • Nasıl bu kanıya vardığınızı anlayamadım. Linkler sorunsuz. Nereden indirmeye çalışıyorsunuz ?

    • Mrç9 ay önce
    • Allah için şu trabzonsporu koyalım artık ne zamandır bakıyorum ama gelmedi hala

      • Mücahit Ergül9 ay önce
      • Save yapan arkadaş artık save hazırlamıyor hocam. O yüzden şuanda gelmesi zor biraz.

    • Berat9 ay önce
    • şu APK Dosyasını yenileyin link geçilmiyor lütfen

      • Mücahit Ergül9 ay önce
      • Bu yazıda apk dosyası yok zaten. Save dosyaları bunlar.

    • Samet9 ay önce
    • Abi oyun indirmek zor

      • Mücahit Ergül9 ay önce
      • Nerede zorlanıyorsun söyle kolaylaştıralım.

    • Kaan3 ay önce
    • Eskişehirspor save dosyası var mı